تنسيق الدبلومات الفنية 2013



تيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2013 موقع تنسيق الشهادات الفنية tansik تجارى صناعى زراعى

معرفة نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2013 وهذا عن طريق موقع تنسيق الشهادات الفنية صناعى تجارى زراعى نظام 3 ثلاث سنوات و نظام 5 خمس سنوات
يتقدم موقع نتايج الامتحانات بخالص واطيب التهانى لكل طلبة الدبلومات الفنية والان ننتقل الى مرحلة جديدة بعد ان انتهينا من نتائج الدبلومات وهى
ان شاء الله بعد اعلان نتيجة الثانوية العامة يتم فتح باب التنسيق وملىء استمارة الرغبات عن طريق موقع تنسيق الالكترونى 
كما سيتم توضيح الكليات والمعاهد المتاحة والدرجات المطلوبة لكل كلية او معهد
ومن جهتنا سوف نقوم بتوضيح كل شىء من خلال متابعة كاملة ومتميزة سواء كان هذا من خلال هذا الموضوع او عن طريق موضوعات منفصلة لكل مرحلة من مراحل التنسيق ان شاء الله 
ولملىء استمارة تنسيق الدبلومات الفنية يرجى الضغط على احد الروابط التالية

فى حالة وجود اى استفسار أو سؤال يمكنك الاتصال من أى مكان في العالم
برقم تليفون :19468

اذا وجدت اى استفسار عندك فبرجاء كتابته فى مشاركة اخر الصفحة فى المربع الابيض وسيتم الرد عليه 
ومع اطيب الامانى بالالتحاق بافضل واكبر الجامعات والكليات

2 التعليقات :

غير معرف يقول...

سؤال ارجو الرد عليه
انا خريج معهد تمريض نظام سنوات وزي ما مكتوب في دليل التنسيق الفني اني لازم اجيب 75% عشان اقبل في كلية تمريض بس انا سألت ولاقيت ان تمريض عين شمس محتاجة طلبة وبتاخد من 70% وانا جايب 73%انا كده لو قدمت في التنسيق هتقبل عين شمس عشان انا جايب مجموعها ولا مش هتقبل عشان الحد الادني للتنسيق عاما 75%
مع العلم ان شهادتي اقليمية وانا من المنيا وجامعه عين شمس في القاهرة بس انا عندي عقد ايجار لشقه في القاهرة اقدر اتقدم بيه في مكتب التحويل
ارجو توضيح الامور عشان بجد انا تاييه جدا ورقم التنسيق مش بيرد ومش عارف استفسر من مييييييييييين

غير معرف يقول...

مشكووووووووووووووووووووووووووووور

إرسال تعليق